Midsommar var inte bara galet, det var helt sjukt

Känns som jag inte uppdaterat bloggen på åratal ungefär. Men nu ska jag ta mig samman efter ett par hårda dagar.

Det hela började väl egentligen på onsdagen. Jag åkte ner till Jönåker för och träffa Agnes och Marika och vi därefter åkte till Danne och Kenny och skulle säga hej. Men jag drack nog en vinflaska för mycket, tappade bort min mobil, blev galen, sprang runt och hamnade sedan på Öland på torsdagen istället. Med ett gäng på 10 grabbar ungefär. Hur blev det så? (svar:) Jag är galen.

image298

Påväg till Öland i 2 fullpackade bilar, varav en bil med en person extra. Så Kima blev offret som fick slungas emellan, men han däckade ju iallafall innan Ölandsbron. Bilturen var helt galen, alla skrek och Danne fick spatt.


image299

Palla pisspaus hela tiden...


image293

Väl framme vid halv ett tiden någonstans utanför Borgholm. Vi hittade någon slags fylle-camping-gräsmatta-parkering bredvid Gröndals Camping. Försökte slå upp ett tält, gick åt skogen och fortsatte festen.


image295

Lyckades väl med tältet tillslut, med norska flaggan. Jag behöver nog inte säga mer.


image296

Kenny blev full, däckade, drack mer, blev full, däckade igen. Vi träffade några killar från Tyresö, bland annat han till vänster som jag kände igen och kom fram till att han gått i samma högstadie som mig, världen är allt bra liten ibland.

image297

Dom här idioterna kom in i tältet som vi hängde i på midsommar när det regnade utav bara den.


Ojoj, sen drog vi hem på söndagen, åkte in i en snutkontroll, som tur var hade vi tappat bort någon på vägen så det var bara jag, Acke, Kima, Kenny och Danne på tillbaka vägen. Och sen missade jag missade tåget. Så jag mötte upp Marika och Agnes i Norrköping och sen gick vi på bio, gud vad jag saknat min tjejer. Det var mysigt, och sen lånade jag Agnes bil till Sthlm, kom hem vid halv 2 på natten, upp och jobbade dagen efter och sen var det bara att köra tillbaks bilen.

Helgen var verkligen helt galen och sjukt spontan, och kul var det. Allt var bara som en stor festival, campingplatsen såg sista dagen ut som ett slagfält med miljoner ölburkar, krossat glas, trasiga brassestolar och uppbrända tält överallt. Alla sprang runt och lånade startkablar då ingen hade batteri kvar i bilen. Jag kan säga att jag har haft studier i manlighet denna helg.

Började jobba i måndags och nu är man back to reality again.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jobbar du med?

2007-06-26 @ 22:57:35
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0