Lista, lista, tjolavista

Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Blå
Längd: 162 cm (ey jag känner mig längre ju..)
Studerar: Ne, palla.
Favoritklädesplagg: Det nyaste är bäst, sen tröttnar jag.
Har alltid med mig i väskan: Plånbok, mobil, nycklar, kalender, snus, läppglans, tuggummi
Dricker jag läsk dricker jag: Cola light, tönt.
Tatueringar, piercings: Ett hål i båda öronen + naveln
På datorns skrivbord har jag en bild av: Johnny Depp
Imorgon kommer jag: Åka till Åkersberga
I sommar kommer jag klä mig i: Shorts, jeanskjol, allt möjligt och klänningar
Jag är född: 1987
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Är ju inget stort fan av TV-serier. Men kanske Mischa Barton när hon var med i O.C.
Min all time favourit parfym är: Escada, J.Lo, Ralph Lauren..
Nu ska jag: Inse att mitt kaffe precis tog slut.
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Can u guess? Johnny Depp I will say..
Senaste blogg jag upptäckt: Pallar inte lägga dem på minnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0