Kära studenter

image227

Nu drar jag då ut till Åkers (igen) och hoppas på ett kvällsdopp. Imorgon är det studenttider på allvar, först ska jag vara med på Anna-Karins mottagning i Norrtälje/Åkersberga och sen efter det åker jag till Nyköping för att träffa alla Öknastudenter och gamla vänner, sen stannar jag nog hos Agnes till lörd eller söndag.

Studenten? Handlar inte det om att leva tre år på en natt, det gjorde vi iallafall. Och helt allvarligt talat var det nog den roligaste dagen-kvällen-natten i hela mitt liv. Ingenting blir någonsin det samma igen, det kan jag säga från hjärtat såhär ett år efter. Jag önskar verkligen att jag aldrig slutat skolan. Men allt har ju sin tid och jag lovar att det finns mycket annat att upptäcka och fler hav att drunkna i.

Jag önskar alla studenter världens bästa dag imorgon! Så kanske vi ses...

Adios amigas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0