Helgens Roadtrips

Mobilen dog, så det blev lite dåligt med bilddokumentation under lördagsförmiddagen. Nåväl, vi var väl hemma hos Agnes igen vid 9 på morgonen. Sen fullt drag i stallet i hettan. Jag, Agnes och Fredrik red ut på en liten riddarrunda och det känds bra att vara tillbaks på dom gamla jaktmarkerna igen. Och tillbaks på hästryggen för den delen också.

image248image249


Måste erkänna att jag var hyffsat sliten under lördagen, hade inga direkta planer på hur lördagkvällen skulle bli. Men sen kommer eftermiddagen och jag och Marika börjar känna det där partysuget igen. Så, vad skulle vi då göra då? Vi hamnade först med Lenis och ett pack i Nyköping, spelade brännboll och sånt. Men en annan hade ju bilen så det blev inge dricka än inte. AH! Vi kollade på nån crusing i stan och såg tre fulla och glada bekanta brudar köra förbi skrikandes på flaket, det var Linda, Mia och Malin. Haha. Sen tillslut sa Fingret att vi kunde komma till Norrköping och festa istället. Ohlala, 6 mil till och sen jävlar. Blev lite snabbdrickning för min del eftesom klockan redan var halv tolv när vi kom fram. Smög, dansade lite, skrattade åt diverse fulla personer och tog sedan en taxi hem till Kim där det sedan mitt i natten kommer in någon schomme med en xl-skiffnyckel och bara är allmänt läskig och försöker väcka oss genom att kittla oss under fötterna. Alltså.

image250
Blev väl lite fram och tillbaks där i Norrköping under dagen, spårvagnar och sånt där..

image251


image252
Började förflytta hos och stannade på hästtävlingarna i närheten där resten av flocken befann sig.


image253
Sov lite vid hästlastbilen som återhämtning.


image254
På vägen hem från Norrköping blev det lite badpaus i Stavsjö först, det var behövligt om man säger så.


image255
Agnes och Marika, olala vilken helg vi haft. Helt otroligt skoj har det varit ♥

Sen blev det en låång resa hem till Stockholm igen och Marika hängde på. 60 mil körde med farsans firmabil. Han älskar mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0