Det är mycket nu

Marika följde ju med mig hem efter helgens upptåg. Vi har hunnit umgås med några Tyresö-schommar som dom tydligen träffade i Indien.

Igår kom Ouze även hit och vi bestämde oss för att en promenad att köpa cigg skulle bli fint (efter lite motstånd från mig..) och så gick vi, gick, gick för att sedan inse att allt var stängt. Vafan är det är för en bonnhåla. Så efter 2 timmar var vi hemma igen. Utan nånting. Så vi åt knäckebröd istället. Yeey.

Idag drog Marika sig hemåt och jag och Ouze var i centro. Jag var på ett himla möte och började planera mord. Efter det gick vi och solade solarie eftersom våran moderna instinkt säger oss att det är så segt att sola i solen. Sen blev jag i min hopplöshet uppringd av hemtjänsten och ska dit på möte imorgon.

Ja lade till en ny kategori på bloggen också.. "Party all Night long" Kände att det började bli dags för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0