Citydriver

image302



Åkte först förbi solariet igår från jobbet och sen in till centralen för att hämta Nella, den stadsvana drivern Sandra virrade inte ens bort sig i vägarbetet. Oh shit, det var verkligen år sen man såg henne!

Körde hem henne och hem till mig igen, upp och käkade middag hos grannarna. Vilket var lite trevligt.

Sen upp och jobba idag igen. Somnade som en stock när jag kom hem, ska bli skönt att ha lite ledigt imorgon. Nu ska jag nog snart göra den typiska Sazze-är-hemma-grejen som det faktiskt var länge sen jag gjorde. Det innebär att mysa ner sig i sängen, kolla på en Depp-film, dricka Loka och käka godis.

(Lögn 1; jag brukar inte alls äta godis till mina filmkvällar.)
(Problem 2; även om jag nu tänkte göra det idag så här jag inget godis, vilket måste lösas..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0