Burberry Feelings

image196Idag har jag varit kreativ. Massakerade min gamla Burberryväska och vips så blev det en fin liten Burberry-kuvertväska istället, prima ballerina, precis vad jag behövde inför min nya krogsäsong. Snacka om förfalskning. Well, cuttade också sönder ett par gamla Lee-jeans som fick bli en jeanskjol istället, den är dock inte riktigt färdig ännu.

Sitter vid datorn och dricker vatten med c-vitamin-brustablett-med-jordubbsmak. Yey, härlig fredagkväll. Det blev ju ingen krogen för min del, känner redan att ekonomin börjar krisa även fast det bara var några dagar sen jag fick pengarna, hm, ja, det är illa. Jag laddar upp för studenten i Nyköping nästa helg och sen Gotland helgen därpå. Fast det blir väl lite vin i Åkers imorgon också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0