Simple Life, kind of.

image334


I fredags fyllde Emmy 20 år. Så jag och Åsa drog till Farsta och firade henne. Jag och Åsa gled först runt lite i Farsta centrum och fönstershoppade lite, jag fick en hel del abstinensbesvär, så lönen är efterlängtad även om den antagligen kommer vara slut lika fort som jag fått den. Sen följde Emmy och hennes ubersöta boxer Embla med mig hem och hade Depp-kväll. haha.

Sen har jag bara jobbat både lördag och söndag. Jag och min kära arbetskamrat Pierre har åkt runt i Lindalen hela helgen. Vi har hunnit med en hel del äventyr med tanterna. Jobb, jobb imorgon igen och sen är jag bara ledig på torsdag. Huh.

Näj fy fasiken. Nu ska jag sätta mig ner och käka blåbär och kolla på The Simple Life. That will be great.

Kommentarer
Postat av: amelie

jag blir också tokig om jag inte får lönen snart!

2007-07-16 @ 15:50:29
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0