Sankt Anna

image317 











I Just LOVE the sea ♥

Det är något vist med mig och havet. Jag älskar att vara där vattnet är. Jag vet inte varför men så har det alltid varit.






Den här gången styrde vi iallafall kosan mot Sankt Annas Skärgård. Jag plockade upp Agnes och Marika på vägen och sen började vi närma oss kusten. Vi möts upp av Markus och Patric som kör över oss till båt.




Sjöturer är bara för härligt. Marikas första ragg blev en gubbe på 60+ på Tyrislöt Camping.



Härligt med gammalt Ökna-folk. Jacob och Patric hemkomna från N.Z.



Badtunnor och nakenbad. Vildsvinsgrillning och fylleätning. Dans och loots of lera.



Två karlar kallade Jacob och Jakob fick för sig att att springa runt och bada nakna.

Kommentarer
Postat av: Rydberg

Oh, det var kul :)

2007-07-17 @ 07:43:35
URL: http://MariaRydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0