Party of da Year

image312


Gårdagens insatser;

- Jobba
- Sola
- Inhandla nödvändigheter från Systemet
- Inköp: Ny mascara (waterproof, great!)

Nu ska jag bara försöka komma på allt jag ska ha med mig och sen ta far mins bil ner till Jönåker för att därefter tillsammans med Agnes och Marika styra kosan mot Sankt Annas Skärgård. Egentligen så skulle jag och Camilla åkt ner tillsammans med Jacob, Patric och Melker, vilket nu blev lite komplicerat så jag tar egen bil istället.

Det ska bli grymt kul att träffa allt gammalt Öknafolk plus diverse andra människor. Jag är på topp!

Jag säger som vissa säger; VI SES PÅ SÖNDAG!!!

Kommentarer
Postat av: Knäcke

Tjoho! Ja alla verkar ju ha en sån här blogg nu för tiden så jag tänkte att jag också skulle skaffa en:) Ha de så kul på festen:)

2007-07-07 @ 22:23:43
URL: http://kneckes.blogg.se
Postat av: Nella

jaaaag vill ocksa! haha :) kommer snart!

2007-07-10 @ 10:07:44
URL: http://nellagoesmissing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0