Olala I'm Back

image335


Jag borde kanske ha önskat att mitt inaktiva bloggande berott på att jag blivit kvitt mitt databeroende eller så. Eller att jag skaffat mig ett liv eller något liknande. Men så har ju inte fallet varit riktigt. Saken har väl mer hört till att jag jobbat 10 dagar i sträck och att tangentbordet till datan helt pajat. Men så kom jag nyss på den smarta idén att sno farsans laptop eftersom han ändå är bortrest. Jag är alltså husvakt, mycket avslappnande, brorsan har till och med haft sina polare här, fatta lugnet då. Nåväl, så mycket har jag väl helt enkelt inte hunnit med under dessa dagar som är värda att skriva om kanske.

Har varit i stan med Emmy och shoppat ala druckit fancy kaffe. Det var underbar utlandskänsla den dagen och jag gjorde ett par riktiga kap. Men lönen får jag inte förens imorgon. Lön och rea-tider går inte ihop. More to come...

Imorgon blir det till och boka biljetter till Gotland. Drar dit den 3:e med Agnes och Nellis för att fira Camilla med resten av gänget. Ska bli grymt skoj!

Keep on workin bitch..

See ya.

Måste fan sova, NATTI!

Kommentarer
Postat av: Mia.

Jag vill också till Gotland (: Hoppas ni får det skoj!

2007-07-27 @ 12:41:48
URL: http://miijaah.blogg.se
Postat av: Sara

Oh, kul med Gotland. :)

2007-07-28 @ 12:27:38
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0