Duktigt Sandra



Ja, idag flöt allt på bra på jobbet, tills, jag hade lunch. Åkte förbi Åsa en snabbis och tänkte luncha där då.

NEJ men vad bra, när jag kommer ut har jag fått p-böter. JIPPI. Jag brukar liksom alltid ställa mig utanför hennes hus när jag springer in där och vem kan ana att det springer runt en jäkla lapplisa i ett litet oskyldigt villaområde som Öringe. Men tydligen. Så snart är jag femhundrakronor fattigare. Just great. Synd att jag inte var lite snabbare så jag kunde gjort en "Heartbreak Hotel"-grej.

Nu har vi verkligen haft våra äventyr, jag och suzuki-jeepen, bra jobbat Sandra, mycket bra jobbat.

Lite mer glädjande:
Jag har tillslut med mina datahacker-kunskaper lyckats överlista alla buggar och fått igång Nero-bränningsprogrammet. Strålande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0