Late-work-hours

Okeeey, jag är dålig på uppdatera I know! Men nu har jag ju dessutom Hus 8 bloggen och skriva i och det känns som om den här blir lite lidande ibland... Men jag ska inte förråda den. Jag har haft den så pass länge så neej nej. Not now. Hade två lessons idag, och en låång håltimme, så jag drog till Handen och åt på Subway (gaah.. äkta Nya Zealands minne...) och köpte mig (!) en tröja till... Cashen ska ju rulla ut. Yes.

Så här ser det ut, jag kom precis hem från jobbet, jobbade till 23.00 och hoppade in verkligen i sista minuten. Jag har lite problem med att säga nej när Hemtjänsten är i knipa, vilket dom typ alltid är, så det är alltså en mkt dålig egenskap från min sida. Sen har jag gjort en annan tabbe också, eller tabbe och tabbe, men palla jobba på julafton klockan 16.30 - 23.00??? Nej, gud vad har jag gjort. Men det blir jag o Khaled som tar sista passet iallafall så de kan ju bli lite skoj kanske..

Om typ 3 dagar får jag reda på angående universitet. I woonder. Så kanske flyttar jag till Norrköping i januari. Den som lever får se. Norrköping är en stor stad har vi kommit fram till, jag och Agnes har kommit fram till att häflten av befolkningen där bör vara män, så vi ska försöka hitta någon när vi börjar vår jakt på dess marker.

Jobb imorrn igen, ska kanske hinna ner till simhallen och simma lite också. Jag håller på att bli hurtig, helt sjukt är det. Var ute o sprang satan igår vilket resulterade till astma i en timme efteråt (ja, jag har alltid haft ansträngningsastma) Men wtf, imorgon blir det brickanyl. Fina grejer...

Heroes säsong 2, SLUT! Mina Alias-boxar, SLUT! Mina nya Alias-boxar, HAR JAG INTE FÅTT ÄN! Detta betyder sorg och uttråkning ala hundra procent.

Sorg i hjärtat
/Sazzi (som nu ska kolla på Gossip Girl istället och dricka ouzo...)

image422
Mary-Kate och Ashley i coola outfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0