Enkelt tidsfördriv

Platt eller lockigt hår: Jag har självfall på mitt, ibland trivs jag med vågigt, ibland önskar jag bara de vore rakare.

Har en dröm gått i uppfyllelse:
Hmm ja kanske, om jag har kämpat för det. Vissa kanske.

Vem ringde du senast: Marika

Tycker du att sengångare är söta: Eeeh avisst, jättesöta kanske.

Har du haft vattenkoppor:
Ja, när jag var liten.

Har du någon gång testat karate:
Nej, tror jag är för stel för det.

Vilken mobilsingnal har du: The Streets - Blinded by the Lights
 
Minimorötter eller pommes frites: I ärlighetens namn, minimorötter? Det är dålig valuta för pengarna. Visst, jag e ganska nyttig men någon måtta får det vara.

Vad längtar du mest till just nu: Flytta till Norrköping och förhoppningsvis åka till England i januari :)

Vilken tv-serie är bäst: HEROES, naturvetare som jag är i hjärtat, så ger det mig en gnutta hopp om framtiden..

Kan du gå ner i spagat: Haha, är detta ett skämt eller?

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Inget, jag har inte många rädslor faktiskt, skulle väl vara fästingar då. I cant stand em.

Har du varit kär i en kändis: Haha, det är jag alltid. Just nu har jag världens crush på David Anders (och Mr.Depp är ju still going strong också såklart...)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Jag hata mjölk. Men det brukar ju stå lite bonnigt roliga saker på paketen ibland.

Vad ska du döpa dina barn till: Jack och Sark, haha, nerå... skämt åsido (eller kanske inte)

Sol eller snö: Sol, fast snö är kul när den väl existerar.
 
Snyggaste läraren: Hehe dåligt med det just nu....

Är du mörkrädd: Not at all.

 Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt som fan.

Godaste drickan till frukost: Kaffe, te eller juice.

Duscha eller bada:
Bada i havet tack.

Kan du ditt mobilnr utantill: Yes box.

Sjunger du på toan: Nope.

Är du höjdrädd: Nej, men jag gillar känslan

Vilket land vill du åka till: Typ alla =)

 Vad var det senaste som fick dig att skratta: Genteknik debatten på Naturkunskapen. hehe.

Vad tänker du göra nu: dö.

Gör den du med! Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0