En vild juldag och lite annat..

Juldagen var CRAZY! Helt alltså...

Var på middag hos moster först och förfesta lite med mina två kusinar, som är ett par år äldre än mig själv kan ju nämnas. Drack en massa rödvin och drog sedan vidare till nästa förfest i Aspudden, och där var det en hel del grabbar.. Åja älskar att festa med older peoples, dom är så generösa och omtänksamma. Haha. Sen bar det av till Golden Hits som värsta VIP:erna och sen kom Nella och även joinade gruppen där. Vilket var asskoj :)
Dans och drinkar hela natten och det generösa sällskapet såg alltid till att det fanns något att dricka på bordet.. även om de då kanske inte är det allra bästa för min del..
30-åringarna är ett trevligt folkslag och när jag och Nellis dansat med en varsin backslick-boy av olika varianter träffade vi även Khaled där mitt i allt, min jobbarpolare, som jag visst blev lite arg på mitt i allt och ja...
Whata night! Det var såå skoj!

Sen har jag jobbat heela veckan och Nella kom över yesterday night och vi hade Heroes-kväll till halv 4 på natten och sedan vaknade vi och hade ju då bestämt att vi skulle gå och simma, men nej då, vi hade en Heroes-dag också tills det var dax att dra till jobbet för min del... Ja, alla har Heroes-kvällar med mig...

Lite shopping hann jag o Nellis med i förgår också, vi köpte lite kjolor o sånt, eller å ja köpte 2 skjortor också. Jag tyckte det var riktigt bra rea i vissa affärer. Så jag slog mitt kloka huvud ihop och bestämde mig för att inte gå in i fler affärer eftersom det bara skulle gå illa..

Så några busy-dagar senare sittar jag här
och har äntligen lite time for my blogg or whatever. SISTA dan på jobbet imorgon då, lite sorgligt faktiskt... Snart börjar mitt nya liv, typ.

Men först, EEENGLAND! och nyår då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0