Att överge Stockholm..

image423Nu är det bekräftat. Jag är antagen till Linköpings univeristet och sjuksköterskeprogrammet. Det hela startar den 21:a januari, om jag tackar ja, det vill säga. Men det gör jag väl. Gör jag inte? Det är väl bara att hoppa på nästa tåg som avgår liksom, kvar i Tyresö ett halvår till är ju inte möjligt iallafall... Men hur fan vet man att man väljer rätt då? Sen blir det ju studielån och allt också, mindre kul kanske...

Så efter nyår blir jag kanske Norrköpingsbo. Fast Stockholm kommer ju ändå vara ganska nära. Men det blir nog kul det här.. Lite mer hästar, nya vänner, gamla vänner, partyn, ny stad att utforska, ah well, låter väl bra ändå. Och sist men inte minst, bort från detta HUS! Goosh..

Snart.
Hej Norrköping.
Hejdå Stockholm.




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul! Grattis!

2007-12-11 @ 19:25:33
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Mia.

Oj jävlar, här händer det grejer :D Ska du skaffa lägenhet i norrköping då eller?

2007-12-15 @ 00:11:32
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0