Amerikansk, Brittisk eller Australiensk accent?

Vad låter hetast? Emmy säger amerikansk. Själv säger jag australiensk och brittisk (dock inte sådär överdriven..)

Yeooo en ny dag har grytt.
Kunde inte sova i natt, så jag känner mig allmänt bakfull idag, men kanske piggnar till framåt 5-tiden förhoppningsvis. Emmy kom hem från USA igår, så jag, Emmy och Åsa pratade i telefon alla tre samtidigt (ni vet när man kopplar ihop samtal sådär.. hmm..) Som på gamla goda tiden. Det resulterar dock i att alla pratar i mun på varandra, men vafan. Blir lite återträffs-middag hos Emmy på lördag, nice nice, jag längtar efter ett par glas vin allvarligt talat! Den latenta alkolismen börjar bryta ut.

Jag och Åsa har blivit lite sugan att åka till England i januari också... får se om vi lyckas genomföra det...

Ska åka och simma snart och sen jobba, sen kommer Camilla hit och sleepar över, skulle visst jobba i Haninge imorgon. Camilla har blivit en riktig business-kvinna hon.

Nu ska jag se om jag orkar färga håret, städa rummet lite och kanske få något gjort på PowerPoint-presentationen jag måste få klar tills fredag!


Have a nice day everyone.

Kommentarer
Postat av: Mia.

Okej, där ser man :) Lycka till får man vell säga då. Efter ökna tänkte jag jobba lite sen kanske gå på Vreta KY. Vi får se vad som händer helt enkelt.

2007-12-16 @ 18:44:18
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0