Alias Night

Tyckte jag jobbade så hårt med projektet igår natt så idag tänker jag inte ens titta på det. Ska ha lite Alias-kväll med mamsen istället. Mamsen har blivit ett Alias-fan med uttrycket "det är många snygga killar i ..". Ohlala, det är så skönt att kolla på en serie utan avbrott och bara frossa i alla avsnitt samtidigt. I like that. Jag utrycker mitt Alias beroende såhär istället "Sark är elak som fan och hetare än hetast, Marshall är helt sjukt rolig, svenska Lena Olin är ju med också... också lite girl-power på det." Great.

Btw, har fått reda på mina föräldrars syn på min kommande flytt;

Farsan: "Haha, fan vad skönt!" (.. så slipper hon sno min bil hela jävla tiden.)
Morsan: "Neeeeeeeeeej, jag kommer inte klara mig... snyft snyft.."

image424

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0