Shoppinggudens undergång

image363Idag: Var tvungen att lämna tillbaks en mobiltelefon till jobbet 7.30, Skolan 8.00, Skolan 13.00, Jobba 16.30-22. Ja gud  vad mycket härlig ledig tid jag haft idag (lnte!). Men nu skippar jag utgången och ska lägga mig i soffan och läsa Nicole Richies nya bok. Jag förväntar mig inget underverk, men det ska ändå bli lite intressant.

Igår var jag och Åsa i Handen för att "shoppa", detta gick förvissa inte så bra. Åsa köpte inget. Jag köpte? Typ en mapp och dvd-brännskivor, ehm jo. Men det var ju kanske inte det vi var ute efter. Kollade runt i alla affärar där inne och jag kände inte det där specilella shoppingsuget "jag-kan-inte-leva-utan-den-här-klänningen-känslan" en enda gång, så det blev bara ett par örhängen. Har sitter jag med världens typ fetaste lön jag någonsin fått och kan inte shoppa! Jag måste drabbats av någon hemsk sjukdom. Vi stannade sedan iallafall vid Maxi och jag köpte ett nagellack, en film och 2 böcker, en Johnny Depp bok och så då Nicoles Sanningen Om Diamanter. Herregud, folk kan ju börja tro att jag blvit ytlig! Men ack.

Imorgon gör jag ett nytt försök med shopping och jag börjar nästan hoppas att jag då ska drabbas av den numera ganska vanliga sjukdomen C.A.D (även kallad Charging Acount Disease)

Nåja, wish me luck!
Nattelinatteli!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack! :)

2007-09-06 @ 23:06:56
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0