Grekland



Just nu fungerar det grymt dåligt att ladda upp bilder på blogg.se, så, jag orkar inte ta mig an den insatsen just nu.

Veckan har varit busy som vanligt. Förra helgen hade Camilla riktig lyxferre på Lidingö med massa gott, mycket dricka och galen dans. Jag och Nella åkte dit tillsammans och även Anna-Karin, Jimmy och Erik var där (plus en del medelålders som även dom hade fest..)

Har jobbat en massa kväll i veckan och hela helgen och även provat min första dag på komvux, kul? (läs: not!). Kom nyss hem nu vid 23-tiden. Jajja, by the way köpte jag mig ett par underbart snygga lackpumps idag, har velat ha ett par så länge. Dom har visst öppnat en ny fancy skoaffär i Tyresö C och den var helt klart farlig för min del.

Och just det.
IMORGON ÅKER JAG TILL GREKLAND!!

Planet går 8 imorgon bitti, time to start packing...


Adios Amigas! Ses om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0