3-5 Augusti -- Hus 8 "The Reunion"

Okey, sorry all mates, jag har varit VÄLDIGT oaktiv på sistione. Förjävligt egentligen. Jag har jobbat både dag och kväll och jag har inte känt att jag fått så mycket kärleksfull tid över till datorn.

Nåväl, den 3 augusti satte sig jag, Agnes och Nella på båten till Gotland. Dags för den stora Hus 8 återföreningen sedan studenten. Visst har vi träffats, men aldrig exakt alla på samma gång.

Vi drog igång med lite Sangria och Rom på båten, under bordet (observera) och blev självklart glad att träffa Camilla,  Knark, Pelle och Erica några timmar senare i Visby. Det hela började med ösregn och vi drack kaffe på ett litet café och snacket var i full gång. Senare på kvällen blev det resaturant och tjejmys i soffan efter.

Lördagen började med den stora insatsen att laga kalvstaket. Back in business liksom. Senare kom Bullen med båten och vi började förberade den delikata födelsedagslunchen, ala ceasarsallad och Camillas 25år gamla vin som hon fick när hon föddes. Det varo en upplevelse för vinälskaren! På kvällen blev det dubbel 40års fest på en MC-klubb, med helgrillad gris, to much wine och massa dans. Sen var det bara att ta taxin till färjan igen klockan 03.30....

Slitna som få.

image341

40 års ferre på lördag. Loves it!

More pictures to come!

Kommentarer
Postat av: Rydberg

Oh längesen man såg er alla samlade ! :D

2007-08-15 @ 16:08:41
URL: http://MariaRydberg.blogg.se/
Postat av: Mia.

Åh, Gotland (: Vad härligt! Imorgon ska jag till Agnes & ha lite praktik.

2007-08-26 @ 20:24:03
URL: http://miijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0