Veckans glädjeämnen & besvikelser

Helgens tillfälliga sommarvärme kunde inte hålla någon instängd, - vi var hetare än någonsin. Jag drog då iväg till Åkersberga i lördags igen, med 3 liter vin och en platta bärs. Och tänka så roligt 4 personer kan ha. Förutom att 1,5 träd dog samt att utemöblerna låg i en brädhög på gräsmattan så var det en riktigt lyckad kväll. Hur man nu lyckas med det vet jag inte. Resten lämnar jag åt fantasin...

Dagen efter låg jag och Anna-Karin och solade vi havet, hoppades på att få lite franska rivieran-bränna vilket gick åt skogen. Sen kom Jimmy tillbaks från åkern och såg ut som en neger med grå mascara (damm från åkern, -bästa brun utan sol-metoden tydligen). Sen fick jag sova med en pojke som pratade om att tanka traktorn med diesel i sömnen, undra om det är en arbetsskada...

♥  ♥  ♥


Förövrigt skulle jag ju operera mig idag, men inlagd på sjukhuset och allt, så blir det inte av. Helvete, vad jag blir trött på allt ibland alltså. Så nu har dom stuckit mig och tömt mig på 534 liter blod helt i onödan...

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

va, varför blev det ingenting?

2007-04-18 @ 23:20:48
Postat av: Sandra

Ja du, det är frågan, fan va trött jag blir... :/

2007-04-19 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0