Today-things

Dagens bästa: Jag är 20 och får handla på systemet
Dagens sämsta: Soc-tanter suger
Dagens klädsel: Ljusgrå miniklänning, svarta tights, svarta lack-ballerina, långt klockur-halsband, Friis & Co väska och diadem
Dagens tanke: Lite dåligt med tankar idag för en gångs skull
Dagens kriminalitet: Langning
Dagens vill ha: En man, haha..
Dagens händelse: Dricka kaffe och käka laxlunch hos Åsi
Dagens fetaste misstag: Jag har förstört bränningsprogramet på datorn, fuck
Dagens jag gör just nu: Dricker rosévin vid datorn
Morgondagen: Åka till Åkersberga och festa med Anna-Karin o småpojkarna ovanför gödselstacken, jag älskar det ♥

image41

Det var för länge sen man drack en riktigt lyxigt god latte förresten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0