Sunshine

Weei, det är strålande väder idag. Jag har en tanke på att kanske gå ut och sola lite, förbättra på brännan som ej ännu finns. Men det känns lite jobbigt att gå ut, jobbigt att sola, obekvämt.. hm, vilket dilemma. Tacka finns brun utan sol-sprayvarianten, den är grym. Känner mig liksom inte i direkt sommarform, not yet, själva kruxet är ju att jag inte heller kan träna, eftersom jag knappt kan gå, it sucks. Så alla er som inte känner er redo för Beach 2007 men är för lata. Fan alltså, för en gångs skull vill jag inget hellre än att ut och springa!


Summer 2006 ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman! Jo, det blev visst så... men det är kul å blogga dåoch då..:P Saknar dig och alla andra jättemycket...snart är det min tur...känner lite ångest faktiskt. adda mig på msn: [email protected]

2007-05-01 @ 11:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0