Öl i Stockholmsnatt

image58

Tisdag: Okey då, det är helg för mig varje dag nu förtiden. Inget fel med det, faktiskt. Jag och Ouze drog till stora staden och mötte Carro igår kväll. Tänkte ta några bärs och kom fram till att Nivå 22 var billigt. Så där satt vi och pimplade Norrlands Guld som riktiga djurgårdare (vi är dock ej djurgårdare) och blev lite små happy över att AIK faktiskt vann matchen! Weei, okej, jag är inget fotbollsfan men jag är nog ändå svart-gul ändå. Det smög sig på lite annat folk, mer eller mindre bekanta och det var bara trevligt. Rörde oss hemåt och stannade och käkade kebab med bröd (Ouze = korv med bröd) på Gullmars. Då slog det mig att det var år och dag sen jag åt kebab, gott var det iallafall. I morse satt jag och Åsi och funderade på hur dom där 3 ölen kunde ha en sånn jäkla effekt... shit man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0