Life goes on, slowly

Som en dimma som skymmer sikten in till framtiden.

Nu ska jag efter chocken (eller inte) bege mig ut till Åkersberga igen och Lad (hundisen) ska med mig den här gången, we will be strong together. Funderar på att dra förbi centrum först och kolla in en väska jag spanade in för några dagar sedan. Måste säga att jag är sugen, men fortfaranade osäker. Så andra kollen får väl avgöra saken. Vår på IKEA igår också och köpte mig en sådan här klädställning eftersom jag inte har något riktigt bra ställe att hänga mina kläder på, 129:- köpte jag den för, ett riktigt kap ♥

Kommentarer
Postat av: åsi

jaha, så du har köpt den där nu?

2007-04-10 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0