Illusioner om framtid

Idag har jag i stort sett bara suttit vid datorn och zappat på TV:n, men dagen är grå, så det är okej. O.C, Oprah Winfrey och Grey's Anatomy. På tal om alla dessa läkarserier, en idé slog mig en dag, jag ska kanske bli läkare ändå eller kirurg, ännu bättre "-Älskling, vad bra då kan du försörja mig!". Då insåg jag att mina planer att gifta mig rik gick åt skogen, eller som Anna-Karin säger, du är nog på fel spår.

Fick en tidning hemskickad för att par dagar sedan, Galopp-Nytt, tydligen en ny tidning. Vet dock inte varför jag fick den, kanske för att jag står med i hästägarregistret eller något. Hm, spännande. Kul med en galopptidning iallafall, börjar bli dags för det om sporten ska bli större. Jag ska bli galopptränare, soon.

Vad ska jag göra härnäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0