Åkersberga and neverending lovestories

Det är trassligt i relationsträsket just nu,  minst sagt. Senaste veckan kan förliknas med en emotionel kris, koas eller katastrof. Jag vet inte själv vad jag ska kalla det. Även om chocktillstånd suddas ut och man sakta goes back to reality så vet jag inte vad jag ska tro, tänka eller tycka, och inte heller hoppas, även om så hoppet är det sista som övergiver människan.

Har däremot varit lite back on track på hästryggen två gånger nu i veckan, vilket känns befriande. I övrigt så fördrev vi kvällarna med att umgås med 90:or, och 89:or då, och en annan kände sig som grandma med körkort. Lekte fjårtis, hängde på statoil, hade kuddkrig, kikade in gamla ganster-kvarter, hade deeptalk (och nuddade hud på hallmattan.)

Kommentarer
Postat av: Mia - Ökna.

Hängde du på statiol i åkersberga? :D Haha, för några år sen hängde jag där nästan varenda kväll. Hoppas allt är bra med dig. Kom förbi ökna & hälsa på någon dag. Kram/Mia

2007-04-20 @ 14:05:43
Postat av: Sandra

Hej Mia. Hehe, ja visst var det på statoil vi hängde :D haha. Har du bott i Åkersberga eller? :) Hoppas allt är bra med dig. Klart ja kommer förbi ökna nån dag, saknar er alla där som fasiken.. Kram Sandra

2007-04-22 @ 19:25:13
URL: http://hermelini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0